Error
  • [sigplus] Critical error: The Graphics Draw (gd) or ImageMagick (imagick) image processing library has to be enabled in the PHP configuration to generate thumbnails.

Los chicos de 5º y 7º recibieron a un storyteller

La semana pasada tuvimos un invitado muy especial: Baba, cuentista que viaja por el mundo compartiendo historias con ayuda de su kora- un instrumento musical de África occidental. Baba vino a compartir cuentos tradicionales africanos con alumnos de 5º y 7º año del Nivel Primario.

Fue una experiencia maravillosa en la que los chicos pudieron comprender sus historias y disfrutar del momento.

On 3rd July we had someone visiting our school: Baba came to share some African songs and folktales with Junior 5 and Middle 7.
Baba is a widely experienced storyteller who tells stories to children using his kora - a musical instrument from western Africa.
Needless to say, this was a great opportunity to listen to a native speaker … and to have fun, too!

{gallery}nivel_primario/190719-NP-Storyteller{/gallery}