6º año participó de General Knowledge Competition

El miércoles 9 de mayo los chicos de 6º año participaron en esta competencia que esperan con gran expectativa.

En General Knowledge Competition se formulan preguntas sobre diferentes temáticas: Matemática, Geografía, Ciencias, Literatura en Inglés, Literatura en Español, Historia, Lashón, Arte, Música, Deportes, Tecnología, Actualidad y Entretenimiento. Los organizadores prepararon más de 50 preguntas y seleccionaron algunas al azar, lo cual hace que esta competencia sea un desafío aún mayor para todos los participantes.

¡Felicitamos a todos nuestros alumnos por su excelente comportamiento, compromiso y actitud durante esta entretenida competencia!

On Wednesday 9th May, our students of 6th grade participated in the General Knowledge Competition which is held every year.
In this competition, questions are asked on different subjects such as Maths, Geography, Science, English / Literature, Spanish / Literature, History, Lashon, Art, Music, Sports, Technology Current Affairs and Entertainment. More than 50 questions are prepared and some of them are picked at random, which makes the competition a greater challenge for all involved.
This is an event which our students always look forward to and which we all enjoy thoroughly.
All our students were congratulated on their excellent behaviour, commitment and attitude towards and during this fun competition