TarBeat: el campamento de inmersión al idioma inglés de 5° año - ¡Fotos!

170908 NP Immersion Programme fotoppal

Durante tres días los chicos estuvieron en Brandsen con la consigna de hablar únicamente en inglés.

El proyecto se llevó a cabo con la participación de counsellors de diferentes países angloparlantes. En este intercambio cultural los alumnos aprendieron tradiciones de otros países, jugaron y cantaron canciones típicas de los chicos que viven en países cuya lengua es el inglés.
La temática musical del campamento culminó con la presentación de los Grammy, en la que los alumnos presentaron sus videos de música de bandas emblemáticas de los años '60, '70, y '80.
¡Fue una experiencia inolvidable!

This year fifth grade students attended TarBEAT, an English Immersion Camp which required students to speak English only, for three days. This project was carried out with the help of camp leaders, who are native English speakers and come from different English-speaking nations. During this rich cultural exchange, students learned about the traditions and customs of other countries. They also played typical games and sang popular English songs and chants.
The camp's musical theme culminated with a Grammy award ceremony in which students presented the music videos they made in small groups. Each group represented a different iconic band from the 60s, 70s, and 80s. It was an unforgettable experience!